niedziela, 4 września 2016

Witaj szkoło!

Cześć!
Wakacje się skończyły i czas wrócić do szkoły :) Ja się z tego powodu bardzo cieszę, bo już się za wami stęskniłem. A jakie są wasze nastroje?
Chciałbym omówić kilka spraw organizacyjnych.
Już kilka osób przyszło do biblioteki w celu wypożyczenia książek. Bardzo mnie to cieszy :) Jednak wasze konta czytelników nie zostały jeszcze zaktualizowane. Kilkoro uczniów odeszło z naszej szkoły, pojawiły się też nowe osoby. To wszystko powoduje, że zmieniają się wasze numery w dzienniku, a co za tym idzie, również numery waszych kont czytelników.  Dlatego mam do was ogromna prośbę. Dajcie Pani bibliotekarce troszkę czasu, żeby mogła założyć karty nowym czytelnikom oraz zakończyć użyczanie podręczników dla uczniów, którzy jeszcze ich nie otrzymali (informację kiedy możecie się po nie zgłosić, przekaże wam wychowawca). Mam nadzieję, że od 12 września będziecie mogli korzystać z wypożyczalni  i skorzystacie z tej możliwości, bo pamiętajcie, że w naszej bibliotece są książki wybrane przez was!
W tym roku szkolnym ulegają zmienia również godziny otwarcia biblioteki. Będzie ona czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00. Czytelnia będzie czynna w godzinach otwarcia biblioteki. I już niedługo rozpocznie się pierwsza w tym roku akcja czytelnicza, w którą mam nadzieję się włączycie? Ale o niej później ;-)Na dziś to wszystko!
Trzymajcie się!
Cześć!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz