wtorek, 13 września 2016

Sleeveface, czyli ubierz się w książkę!

Cześć wszystkim!
Już od wczoraj możecie znów korzystać ze zbiorów naszej szkolnej biblioteki :) Cieszy mnie, że tak chętnie do niej przychodzicie :) Mam nadzieje, że tak zostanie :)
Dzisiaj mam dla was informację o ciekawej akcji, którą organizuje biblioteka!
Nie wiem czy już się spotkaliście z taka nazwą jak sleeveface?  Jeśli nie to już wam tłumaczę o co chodzi :) Sleeveface to fotografia osoby z zasłoniętą przez okładkę książki bądź płyty częścią ciała. W efekcie powstaje złudzenie prezentujące czasem zabawne, czasem kreatywne połączenie osobowości czytelnika z jego książkowym wcieleniem. Ja przygotowałem we wakacje dwa takie zdjęcia, żeby wam mniej więcej pokazać na czym polega ta zabawa.

Żeby wykonać takie zabawne zdjęcie potrzebny jest aparat, książka i kilka osób w zależności od wizji jaką chcecie zrealizować. Możecie wykorzystać książki ze szkolnej biblioteki, albo z własnych zbiorów. Zdjęcia możecie robić w pomieszczeniach biblioteki (pani bibliotekarka ma na wyposażeniu aparat i chętnie wam pomoże), albo w plenerze (aparat we własnym zakresie). Jeśli zdecydujecie się zrobić takie pomysłowe sleeveface poza murami naszej szkoły to pamiętajcie później dostarczyć do biblioteki to zdjęcie. Możecie je przynieść na pendrive, albo od razu wydrukowane (format nie mniejszy niż 10x15 cm).
Zabawa trwa do 13 października. A od 17 października będzie można podziwiać owoce waszej twórczości w holu szkoły.
Zapraszam wszystkich do zabawy!!!
A TUTAJ macie więcej inspiracji ;-)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz